حسابیت برگزیده مسابقه همایش بانکداری الکترونیک بانک مرکزی شد

حسابیت برگزیده مسابقه همایش بانکداری الکترونیک بانک مرکزی شد

پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در رویدادی با نام سخن تازه میزبان ایده های نو در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک بود .

به گزارش روابط‌ عمومی پژوهشکده پولی و بانکی ، به طور کلی ۲۸۲ ایده از ۲۰۱ گروه شرکت‌کننده شامل مجموعا ۲۴۰ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که کمیته‌ای متشکل از متخصصان و صاحب‌نظران حوزه‌های بانکداری، پرداخت الکترونیک، فناوری اطلاعات، نوآوری و کارآفرینی کار داوری آثار را به انجام رساندند.

مسابقه سخن تازه در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

فرایند داوری و انتخاب ایده‌های برگزیده این مسابقه در دو مرحله انجام شد.

در مرحله اول بر اساس ۵ معیار اصلی ، ۵۳ ایده به مرحله اول راه پیدا کردند و فرصت حضور در همایش را کسب کردند . معیار های بررسی داوران در این مرحله به شرح ذیل بود :

  • نوآوری و اصالت ایده یا پیشنهاد
  • اهمیت مسئله یا نیاز مربوطه
  • سطح پختگی و توسعه یافتگی ایده و نزدیکی به اجرایی و کاربردی شدن
  • جایگاه و گستردگی مخاطبان
  • سادگی و کاربر پسند بودن

شرکت کنندگان با مدارج تحصیلی متفاوت و از ۴۳ شهر مختلف کشور از این مسابقه استقبال کردند. هم‌چنین، از کارکنان بالغ بر ۶۰ بانک ، سازمان و موسسه در این مسابقه شرکت داشتند .

در مرحله دوم هیات داوران متشکل از مهندس عسگری انارکی- کارشناس بانکداری الکترونیک، دکتر مهران محرمیان- معاون شرکت خدمات انفورماتیک، مهندس وحید صیامی- کارشناس بانکداری الکترونیک ، مهندس مرتضی ترک تبریزی- رییس هیات مدیره شرکت راه بری بهسازان ملت، دکتر نیما امیرشکاری- مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی بانکی و مهندس شالباف- معاون اداری و مالی پژوهشکده پولی بانکی  با ارزیابی ۵۳ ایده‌ی منتخب بر اساس معیارهای نوآوری و اصالت، اهمیت مسئله، پختگی و نزدیکی به اجرا،  ۳ نفر را به‌عنوان برگزیدگان نهایی مسابقه تعیین کردند.

ارائه ایده فاکتور آنلاین و پاسخ به سوالات

علی فارمد موسس حسابیت به عنوان برگزیده دوم مسابقه سخن تازه در نشست ویژه ای که به این منطور برگزار شد به ارائه ایده فاکتور آنلاین و پاسخ به سوالات حضار پرداخت .

اختتامیه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

در رویداد اختتامیه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور دکتر ولی‌اله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی ، دکتر علی دیواندری  رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و  دکترعلی کرمانشاه معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از برگزیدگان تقدیر بعمل آمد و لوح یاد بود و تندیس جشنوراه دکتر نوربخش به برگزیدگان اهدا شد .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bloghe/domains/blog.hesabit.com/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
دیدگاه بگذارید