آمار کاربران اینستاگرام به 400 میلیون کاربر رسید

آمار کاربران اینستاگرام به 400 میلیون کاربر رسید

سرویس اینستاگرام همچنان به رشد خود ادمه می‌دهد و آمار کاربران این شبکه اجتماعی با قابلیت به‌اشتراک گذاری تصاویر اکنون به 400 میلیون رسیده است. این در حالی است که 9 ماه پیش، این تعداد 300 میلیون اعلام شده بود.

پیش از این نیز 9 ماه سپری شد تا تعداد کاربران این سرویس از 200 میلیون به 300 میلیون برسد، بنابراین در طول دو سال گذشته شاهد رشدی یکنواخت در افزایش تعداد کاربران این سرویس محبوب بوده‌ایم. این در حالی است که چیزی نزدیک به 75 درصد از کاربران اینستاگرام در خارج از ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند.

برخی تحلیلگران معتقدند اینستاگرام می‌تواند به تجارتی 5 میلیارد دلاری تبدیل شود و این یکی از دلایلی است که تبلیغات در این سرویس روز به روز با جدیت بیشتر و در شکل‌های جدیدتری دنبال می‌شود.

اگرچه فیس‌بوک درآمدهای اینستاگرام را منتشر نکرده اما شرکت MoffettNathanson پیش‌بینی کرده که اینستاگرام تا سال آینده چیزی نزدیک به 600 میلیون درآمد را نصیب این شرکت خواهد کرد.

فیس‌بوک با ارائه کلکسیون برنامه‌های کاربردی در میان برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های با تعداد کاربر بالا قراردارد. در حال حاضر برنامه مسنجر، 700 میلیون کاربر، واتس‌اپ 900 میلیون کاربر و نهایتا اینستاگرام همان‌طور که اعلام شد 400 میلیون کاربر دارند.

منبع : فارنت

مطالب مرتبط

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bloghe/domains/blog.hesabit.com/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
دیدگاه بگذارید