دنبال کننده یا مصرف کننده

دنبال کننده یا مصرف کننده

اغلب برند ها تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته اند که چگونه طرفداران خود در شبکه های اجتماعی را تبدیل به مصرف کننده و خریدار کنند. در حالی که کمپانی ها می توانند شهرت و فروش خود را از طریق تبدیل خریداران به دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی افزایش دهند!

هنگامی که برند شما فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی بروز نگه می‌دارد بازدیدکنندگان سایت علاقه بیشتری پیدا می‌کنند که از تجارت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد دیدن کنند. در حقیقت بر اساس گزارش بالیهوو ۶۳ درصد از افرادی که در جست و جوی شرکت های محلی آنلاین هستند بیشتر تمایل دارند از کمپانی هایی خرید کنند که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند.

همچنین با داشتن تعداد زیادی طرفدار و همینطور بازخورد های مثبت در صفحه های خود می‌توانید این اطمینان را به خریداران بالقوه بدهید که شما قابل اطمینان هستید و آنها را به مصرف کننده های خوب خود تبدیل کنید.

سه راه اساسی برای افزایش خریدارانی که برند شما را دنبال می کنند:

  • تبلیغات
  • پیشنهاد های تشویقی
  • ارائه اطلاعات مفید
  1. تبلیغات:

مصرف کنندگان ممکن است اطلاعی از شبکه های اجتماعی برند شما نداشته باشند. شما باید اطلاعات صفحه های خود را در برابر دید مصرف کننده قرار بدهید از کارت های ویزیت گرفته تا ایمیل های تجاری از این مکان ها به بهترین شکل استفاده کنید. همینطور از سایت کمپانی جهت تشویق مصرف کنندگان برای دنبال کردن برند بهره ببرید.

  1. پیشنهاد های تشویقی:

به مصرف کنندگان یک دلیل نشان بدهید که چرا باید برند شما را دنبال کنند. تخفیف ویژه محصول و خدمات رایگان ایده های خوبی هستند. برای مثال به مصرف کنندگانی که برند شما را در فیسبوک لایک می‌کنند یک کوپن تخفیف اهدا کنید. گزینه دیگر ایجاد رقابت آنلاین است مثلا طرفداران را ترغیب کنید که یک شعار برای برند بسازند و به بهترین شعار جوایزی بدهید.

  1. ارائه اطلاعات مفید:

توجه مصرف کنندگان را با ایجاد مطالب مفید به برند خود جلب کنید. طبق گزارشی که  Adroit Digital ارائه داده است ۷۵ درصد از آمریکایی هایی که از اینترنت استفاده می‌کنند گفته اند اطلاعاتی که از محصولات و برند ها در شبکه های اجتماعی وجود دارد به طور مستقیم بر رفتار خرید آن ها تاثیر می‌گذارد. بنابراین تولید محتوای مناسب از برندتان و موارد مربوط به آن تاثیر به سزایی بر وفاداری مصرف کنندگان به برند شما خواهد داشت.

منبع : کاریا

مطالب مرتبط

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bloghe/domains/blog.hesabit.com/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
دیدگاه بگذارید