ویدیوهای تبلیغاتی 30 ثانیه ای در اینستاگرام

ویدیوهای تبلیغاتی 30 ثانیه ای در اینستاگرام

بر اساس اعلام اینستاگرام، به نظر می رسد باید خود را برای مشاهده تبلیغات بیشتر و طولانی تر در سرویس های این شرکت آماده کنیم.

این شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس محدودیت زمانی تبلیغات خود را از 15 به 30 ثانیه افزایش داده، تبلیغاتی که همانند عکس ها، دیگر لازم نیست حتما نسبت تصویر مربعی داشته باشند.

اینستاگرام همچنین امکان ارائه تبلیغات را برای گستره بیشتری از کسب و کارها فراهم کرده و حتی کمپانی های کوچک نیز از همین ماه و با اضافه شدن بازارهایی مثل ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، هند و مکزیک، می توانند نسبت به سفارش آگهی در پلتفرم تبلیغاتی این سرویس اقدام کنند.

گفتنیست اینستاگرام همچنین اعلام کرده توسعه یک سرویس تازه و باکیفیت به نام Marquee را نیز در دست دارد که گزینه ایده آلی به شمار می رود تا سازندگان با استفاده از آن بتوانند در سریع ترین زمان به کاربران زیادی در مورد محصولات تازه خود (رونمایی از ابزارها، آغاز اکران فیلم ها و…) اطلاع رسانی نمایند.

این شرکت از سال گذشته نمایش تبلیغات ویدیویی را در سرویس خود آغاز کرده بود، اما به نظر می رسد پس از خریداری شدن این سرویس توسط فیس بوک، قرار است از این به بعد شاهد شباهت بیشتر بین مکانیزم های تبلیغاتی این دو شبکه اجتماعی باشیم.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bloghe/domains/blog.hesabit.com/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
دیدگاه بگذارید