درآمد ۵۰ میلیون تومانی برای هر پست اینستاگرام

درآمد ۵۰ میلیون تومانی برای هر پست اینستاگرام

تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی که در اینستاگرام Instagram کسب می‌شود صبحت شده است، ولی این‌بار بحث در مورد تبلیغات به‌شکل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی که در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست.

مسلماً شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همکاری با این‌گونه صفحات کرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید. تبلیغاتی که در اکثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند.

اینستاگرام پلت‌فرمی است که درصد قابل توجه مخاطبین آن‌را نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دهند یعنی سنی که برای مشورت کردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌کنند.

بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی که برندهای خارجی از طریق اعضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. در نمونه زیر با روند کاری دختری ۲۲ ساله آشنا می‌شویم که برای تبلیغ برندهای لباس درآمدی ۵۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰دلار ( نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای هر تبلیغ) دارد :

اینستاگرام
Danielle Bernstein نه یک هنرمند مطرح و نه یک مدل معروف بوده و نه اینکه صفحه اینستاگرام او از جک‌ها و مطالب مختلف پرشده است، بلکه او دختری جوان است که علاقه زیادی به لباس پوشیدن و عکس گرفتن از لباس‌های روزانه خود دارد.

او با ساخت صفحه @weworewhat در اینستاگرام عکس‌های روزانه خود را با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد و با لحنی ساده توانسته یک میلیون هوادار برای صفحه خود جمع‌آوری کند.

اما دلیل مراجعه برندهای لباس برای تبلیغ در صفحه اینستاگرام او به دلیل تعداد فالورهای او نیست، بلکه نوع ارتباطی است که او با فالورهای خود دارد. بدین صورت‌که فالورهای او در مورد پوشش خود از او مشاوره می‌گیرند و او عکس‌های خود را بدون ژست‌های مدلینگ و نورپردازی‌های آتلیه در اینستاگرام منتشر می‌کند.

همین نکته باعث شده است که تبلیغات لباس از حالت ژورنال شود و برندها تمایل بیشتری در تبلیغ در صفحه اینستاگرام وی داشته باشند.

به نقل از صاحب صفحه @weworewhat  ( چی بپوشیم ) تعداد فالور تنها قیمت همکاری با برندها را تغییر می‌دهد و صفحه‌ای با ۶ میلیون فالور می‌تواند حداقل ۲۰۰۰۰ دلار ( ۶۰ میلیون تومان ) برای هر پست (انتشار عکس) درآمد داشته باشد.

منبع : imarketor

مطالب مرتبط

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bloghe/domains/blog.hesabit.com/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
دیدگاه بگذارید