۵ راه برای آنکه عکس‌ ها در اینستاگرام‌ بدرخشند

۵ راه برای آنکه عکس‌ ها در اینستاگرام‌ بدرخشند

اینستاگرام این امکان را فراهم کرده تا هر کاربری داستانش را از طریق تصاویر بیان کند. روزانه بیش از ۷۰ میلیون عکس در اینستاگرام آپلود می‌شود؛ اما چه کنیم که عکس‌های آپلود شده توسط ما مخاطب‌های بیشتری به خود جذب کنند؟

برای آنکه عکس‌هایتان مانند کارهای یک ژورنالیست حرفه ای مخاطب‌های زیادی داشته باشد، از راهکارهای زیر استفاده کنید:

۱. داستان عکس‌هایتان را بازگو کنید.

این مهمترین کاری است که می‌توانید برای عکس‌هایتان در اینستاگرام انجام دهید. وقتی عکس می‌گیرید به داستانی که در پس آن عکس نهفته، خوب فکر کنید. سعی کنید داستان عکس را برای مخاطبان بگویید. داستان تصاویر، از دید محاطبان بهتر از هر فیلتری به عکس شما جذابیت می‌بخشد.

۲. یک لیست عکس درست کنید.

با عکس‌های اینستاگرام مانند جزئی از یک روند کاری برخورد کنید. یک لیست عکس ایجاد کنید که مرحله پیش تولید تا لحظه ثبت و نشر آن را در بر بگیرد. این کاری است که عکاس‌های حرفه ای پیش از گرفتن یک عکس برای حصول اطمینان از همراه داشتن همه آنچه نیاز دارند و اطمینان از دسترسی به همه آنچه برای نشر آن لازم دارند، انجام می‌دهند.

۳. بهترین محل و موقعیت عکاسی را پیدا کنید.

تلفن‌های هوشمند دوربین‌های خوبی دارند اما لنز آنها محدود است. به عنوان مثال سعی کنید از امکان بزرگ نمایی لنز این دوربین‌ها استفاده نکنید؛ در این صورت نباید انتظار وضوح بالای تصاویر ثبت شده‌تان را داشته باشید. در عوض سعی کنید در محیط جابجا شوید و بهترین زاویه دید را به دست آورید. وقتی در موقعیتی مناسب قرار گرفتید، از زوایای متفاوت عکاسی کنید تا در نهایت بهترین تصویر حاصل شود.

۴. غیر قابل پیش بینی باشید.

عکسی که متفاوت باشد باعث می‌شود مخاطب به جای آن که ساده از روی آن عبور کند مجذوب آن شود و درباره اش اظهار نظر کند. این کار را می‌توانید با عکاسی از زاویه‌های متفاوت و یا استفاده از فیلترهای اینستاگرام یا سایر ابزارهای ویرایش عکس انجام دهید.

۵. زیاد عکس بگیرید.

حتی اگر به نظرتان چنین آمد که یک تصویر ایده‌آل را ثبت کرده‌اید، چند عکس دیگر هم بگیرید. ویرایش عکس‌ها برای رسیدن به آنچه که می‌خواهید، به مراتب مشکل‌تر از ثبت چند تصویر اضافه است. همانطور که پاک کردن چند عکس اضافه، آسان‌تر از بازگشتن به محل مذبور و ثبت عکس‌های جدید است.

منبع : 1001boom

مطالب مرتبط

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bloghe/domains/blog.hesabit.com/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
دیدگاه بگذارید